2012 - 2013 6. Sinif 2. Dönem Şök Tutanağı

20 Şubat 2013 Çarşamba

6. Sınıf 2012 - 2013 2. Dönem Şök Eğitimhane, 6. Sınıf 2012 - 2013 2. Dönem Şök indir. 6. sınıf 2012 - 2013 2. dönem şök


..................................... ORTAOKULU
2012 / 2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
6/... SINIFI ŞUBE ÖĞRETMENLER KURULU 2. DÖNEM TOPLANTI TUTANAĞI
KARAR NO             :  2
TOPLANTI TARİHİ          :  13.02.2013 - Pazartesi
TOPLANTI YERİ   :  Öğretmenler Odası
TOPLANTI SAATİ :  16:00
GÜNDEM MADDELERİ
1.    Açılış ve yoklama
2.    2012 / 2013 Eğitim - Öğretim yılının 1. dönemi öğrenci başarı düzeylerinin incelenmesi.
3.    Öğretmen görüşleri
4.    Öğrenci başarısını artırıcı çalışmaların görüşülmesi.
5.    Devam- devamsızlıklar
6.    Okul araç ve gereçlerinin kullanılması
7.    Öğrencilerin sosyal kişilik ve sosyal ilişkilerinin görüşülmesi.
8.    Öğrencilerin beslenme ve sağlık durumlarının görüşülmesi.
9.    Öğrencilerin ekonomik şartlarının incelenerek problemli öğrencilerin tespit edilmesi.
10. Dilek ve temenniler.
GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ
1-AÇILIŞ VE YOKLAMA
Müdür Yardımcısı Remzi SÖNMEZ başkanlığında, okulumuz öğretmenler odasında, 13.02.2013 tarihinde, saat 16:00’da Şube Öğretmenler Kurulu toplantısı başladı.
Yapılan yoklamada 6-B sınıfında derse giren bütün branş öğretmenlerinin hazır bulunduğu görüldü. Yeni eğitim-öğretim yılının başarılı ve verimli geçmesi temennisiyle gündem maddelerinin görüşülmesine başlandı. Türkçe Öğretmeni Doğa KURT yazman olarak seçildi.
2- 2012 / 2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 1. DÖNEM ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Öğrencilerin, sosyal, ekonomik, sağlık, beslenme alışkanlığı, okula devam durumu, başarı durumu ve davranış yönünden durumlarının tek tek aşağıdaki gibidir.
ADI SOYADI
GÖZLENEN DURUM
Aliye ÇELİKBİLEK
Görme problemi var.Derse karşı ilgisi var .Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi.Görme problemi ders dikkatini azaltıyor.Arkadaşlarıyla uyumu iyi .
EMİNE ORHAN
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
FATMA ORHAN
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
MEHMET BEKEN 16
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci
MEHMET BEKEN 17
Zeki ancak yaramaz bir öğrenici.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılırsa iyi bir öğrenci olabilir.Spora ilgisi var. İlgilenilirse çok başarılı bir öğrenci olabilir.
RAMAZAN BEKEN
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
FATMA ERDEM
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
ANZEL ERDEM
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu kötü
TUBA DEMİRKOL
SAGLIK problemleri var bu da okul durumunu olumsuz yönde etkiliyor
FATMA ERDEM
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu iyi
REVŞAN ERDEM
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
MÜSLÜM  DEMİRKOL
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu orta
LEYLA DOĞAN
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
ASİYE ÇELİKBİLEK
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Ekonomik durumu iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci.
SONGÜL ÇELİKBİLEK
Başarısız bir öğrenci ve dikkat problemi var. Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi var.Okuma yazma problemi var.
AZİZE ÇELİKBİLEK
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci.
EMRAH ORHAN
Başarısı istenilen düzeyde değil.Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi değil.Uyumlu bir kişiliğe sahip.
İPEK BEKEN
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu iyi değil.İçine kapanık bir kişiliği var arkadaşlık ilişkileri iyi.
FERHAT BEKEN
Başarısız bir öğrenci ve dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
AHMET BEKEN
Başarısız bir öğrenci ve dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
SALİHA BEKEN
Başarısız bir öğrenci ve dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi var.
MURAT BENEKN
Çok başarısız bir öğrenci.Okuma yazma problemi var.Beslenme ve sağlık problemi yok.İçine kapanık bir öğrenci.Ekonomik durumu kötü.
FATMA BEKEN 288
Başarısız bir öğrenci ve dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
FATMA BEKEN 289
Çok Başarılı bir öğrenci.Olumlu davranışları var.Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi.Uyumlu bir kişiliğe sahip.arkadaş seçiminde başarılı. Herhangi bir kişilik bozukluğu yok.
FMERAL ÇELİKBİLEK
Çok başarılı ve düzenli bir öğrenci.Ekonomik durumu iyi seviyede.Beslenme ve sağlık problemi yok.Düzenli bir öğrenci.Derse ilgisi daha da artırılırsa başarılı bir öğrenci olabilir.
CEMİLE BEKEN
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
OLCAY BEKEN
Zeki ancak yaramaz bir öğrenici.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılırsa iyi bir öğrenci olabilir.Spora ilgisi var. İlgilenilirse çok başarılı bir öğrenci olabilir.
ŞEMSE BEKEN
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci
FIRAT BEKEN
Başarılı ve dersle karşı  ilgisi  gelişmiştir.Sağlık ve kişilik problemi yok.Beslenme durumu iyi .Sosyal bir problemi yok.
ENVER BEKEN
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu kötü.Ders esnasında çok konuşma huyu var bu husus  halledilirse çok başarılı bir  öğrenci olabilir.
ÖMER BEKEN
Çok başarılı bir öğrenci.Ekonomik durumu iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci spora ilgisi var.Herhangi bir kişilik problemi yok.
MAHMUT ORHAN
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu iyi
EMİNE ORHAN
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
ÖMER ÖZDEMİR 299
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
300 ÖMER ÖZDEMİR
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu orta
TÜLAY ERDEM
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Ekonomik durumu iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci.
MEHMET DEMİREL
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci.
HÜSEYİN ERDEM
Başarısı istenilen düzeyde değil.Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi değil.Uyumlu bir kişiliğe sahip.
AHMET ŞİMŞEK
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
MEHMET YAVUZ
Başarısız ve  yaramaz bir öğrenci
DERYA ERDEM
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği var.
4- ÖĞRENCİ BAŞARISINI ARTIRICI ÇALIŞMALARIN GÖRÜŞÜLMESİ
Sınıf rehber öğretmeni BurhanUMUÇ , 6-B sınıfının genel olarak orta düzeyde bir sınıf olduğunu, bunun sınıfın takdir-teşekkür durumuna bakarak anlaşılabileceğinin mümkün olduğunu belirtti. Sınıftan sadece 1 öğrencinin Takdir Belgesi ve 5 öğrencinin Teşekkür Belgesi almasının düşündürücü olduğunu ve sebeplerinin mutlaka araştırılması gerektiğini belirtti. 10 öğrencinin Türkçe ortalaması 55’den düşük olduğundan, 3 öğrencinin 45’den düşük notu olduğundan ve 2 öğrencinin ortalaması yetersiz olduğundan hiçbir belge alamadığını belirtti. Belge alan 6 öğrencinin sınıfın 1/6’ünü teşkil ettiğini söyleyen BurhanUMUÇ, belge alamayan ama yine de başarılı kabul edilebilecek en az 8 öğrenci bulunduğunu ifade etti.
Türkçe Öğretmeni Doğa KURT, 10 öğrencinin Türkçe ortalaması yetersiz olduğundan belge alamamalarının kendisi için üzücü olduğunu ifade etti. Öğrencilerin başarısızlık sebeplerinin başında yeteri kadar kitap okumamalarının olduğunu söyleyen Doğa KURT, başarının çok okumaktan geçtiğini, kitap okumayan, sadece ders kitaplarıyla yetinen öğrencilerin hiçbir zaman yeterince başarılı olamayacaklarını; bunun 6-B sınıfı öğrencilerinin okudukları kitap ve sayfa sayısına bakarak anlaşılabileceğini belirtti. 2. dönemde kitap okuma konusunda öğrencilerin bilgi yarışmalarıyla, hızlı okuma yarışmalarıyla ve kütüphane ziyaretleriyle daha fazla teşvik edilmesi gerektiğini vurguladı. Çocukların ayda bir, yılda on kitap okuyarak dahi büyük yol kat edeceğini belirten Doğa KURT bu hususta herkesin üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapacağına inandığını belirtti. Türkçe’yi güzel, etkili ve düzgün konuşmanın Türkçe dersi başarısının bir diğer sebebi olduğunu söyleyen Doğa KURT, öğrencilerin yöresel şivelerinin ders dışında hoş görülebileceğini ancak sınıfta ve ders süresince öğrencilere uygun bir dille yöresel şiveleriyle değil, düzgün bir Türkçe ile konuşmaları gerektiğinin, bu sınıfta derse giren tüm öğretmenler tarafından hatırlatılmasını rica etti.
Sosyal bilgiler  Öğretmeni Barış ÇELİKBAŞ kendi dersinden başarısız öğrencinin bulunmamasının hem öğrenciler hem de kendi açısından sevindirici bir gelişme olduğunu belirtti. Okuma yazması iyi olmayan öğrenciler konusunda elbirliğiyle çözüm yolları bulunması gerektiğini; durumu zayıf olan öğrencilerin incitilmeden, rencide edilmeden, uygun yöntem ve tekniklerle başarılı hale getirilmesi gerektiğini; öğrencilerin bilgi, davranış ve karakter açısından başarılı hale getirilmesinin birinci derecede hedefimiz olduğunu söyledi. Öğrencilerin başarısızlık nedenlerini öğrenci, öğretmen, veli ve okul idaresi dörtgeninde aramak gerektiğini, öğrencilerin güzel Türkçemizi en güzel ve doğru kullanmalarının başarıda anahtar olduğunu, bu hususlarda elimizden gelen gayreti göstermemiz gerektiğini, bütün öğretmen arkadaşlarımızın gerekli gayreti gösterdiğine inandığını söyledi.
Müdür yardımcısı Remzi SÖNMEZ, öğrencilerin başarılı olmasında en büyük etkenin öğretmen olduğunu, başarılı bir öğretmenin öğrencilerinin de başarılı olacağını, diğer sorunların zamanla halledilebileceğini, önemli olanın öğretmenin idealist olması gerektiğini belirtti. Bütün arkadaşların gayretle çalıştığına inandığını, DUMLUKUYU ORTAOKULU NUN  bu genç ve dinamik öğretmen kadrosunun bu gayretlerini devam ettirmelerinin hem öğrenci, hem çevre hem de ülkemiz için önemli olduğunu, öğrencilerle ders içinde ve ders dışında yakından ilgilenmek suretiyle başarıyı yakalayacağımıza inandığını söyledi.
            Matematik öğretmeni Burhan UMUÇ, kendi dersinden başarısız kabul edilen öğrenci sayısının 20 civarında olduğunu, bu öğrencilerin dersi yeterince dinlemeyen, ödevlerini düzenli olarak yapmayan, derste öğrendiklerini evlerinde tekrar etmeyen öğrencilerden olduğunu ifade etti. Burhan UMUÇ, öğrenci başarısının velilerin ilgisiyle doğrudan alakalı olduğunu ama sınıftan bazı öğrencilerin velilerinin çocuklarıyla yeterince ilgilenmediğini, ödevlerini yapıp yapmadıklarını bile kontrol etmediklerini, 1.dönem Matematik dersinden düşük not alan öğrencilerin performans ödevlerine gereken ilgi, gayret, özveri ve itinayı göstermediğini belirtti. Ancak 1.dönemde belirli aralıklarla yapılan deneme sınavlarının çok faydalı olduğunu ve 2.dönemde de çocukların kendilerini denemeleri için bu fırsatın onlara tekrar  sunulması gerektiğini belirtti. Bu sayede öğrencilerin test tekniğini öğrendiklerini vurguladı.
Fen ve Teknoloji  Öğretmeni Avni MUSLU sınıfta 20 civarında öğrencinin kendi dersinden başarısız olmasının üzücü olduğunu ifade etti. Bu başarısızlık sebeplerinin araştırılması gerektiğini, öğrenci velileriyle iletişim kurarak, gerekirse ev ziyaretleri yapılarak öğretmen-veli işbirliğinin mutlaka sağlanması gerektiğini vurguladı.
İngilizce öğretmeni Emin ÇOBAN, sınıfta İngilizce dersinden başarısız olan öğrenci sayısının 22 civarında olduğunu, bunun ise öğrencilerin dinleme alışkanlığının yetersiz olmasından kaynaklandığını belirtti. Yabancı dil dersinin algılamasının yüksek olduğunu ama öğrencilerin birbirlerini dinlemedikleri için başarısızlık olabileceğini söyledi. Bu başarısızlığın ise dil öğrenmeye karşı bir isteksizlik hali doğuracağını, bu yüzden İngilizce derslerinde sık sık dil oyunları oynatarak, İngilizce şarkılar dinleterek öğrencilerin dil öğrenmeye istekli hale getirilebileceğini vurguladı.
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni SAİTHAN KAYHAN, öğrencilerin sadece derslerdeki başarılarının esas alındığı bir değerlendirmenin eksik olacağını, kişilik ve ahlâk gelişimlerinin de ehemmiyet arz ettiğini vurguladı. Okulda verilenin sadece öğretim değil aynı zamanda eğitim de olduğunu belirten SAİTHAN KAYHAN, kendi dersinden başarısız öğrencinin olmamasının gayet sevindirici bir gelişme olduğunu belirtti. Ayrıca, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin öğrencilere ahlâki bir duyarlılık, değerlere bağlılık ve insanlara karşı hoşgörü kazandırmayı amaçladığını belirtti.
5-DEVAM-DEVAMSIZLIKLAR
            Sınıf rehber öğretmeni           Burhan UMUÇ, 6-B sınıfında herhangi bir devam sorunu olmadığını belirtti.
6- OKUL ARAÇ VE GEREÇLERİNİN KULLANILMASI
            Müdür Yardımcısı Remzi SÖNMEZ, Tüm uyarılara rağmen öğrencilerin okul araç ve gereçlerine zarar veren, okulun herhangi bir malına zarar veren öğrencilerin saptanarak zararın öğrenciler tarafından karşılanması gerektiğini söyledi.
7-ÖĞRENCİLERİN SOSYAL KİŞİLİK VE SOSYAL İLİŞKİLERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ
8-ÖĞRENCİLERİN BESLENME VE SAĞLIK DURUMLARININ GÖRÜŞÜLMESİ
9-ÖĞRENCİLERİN EKONOMİK ŞARTLARININ İNCELENEREK PROBLEMLİ ÖĞRENCİLERİN TESPİT EDİLMESİ
            Türkçe Öğretmeni Doğa KURT, bazı öğrencilerin ergenlik dönemine geçerken zorlandıklarını, öğretmenlerin bunu göz önüne alarak öğrenciye yaklaşmaları gerektiği, öğrencilerimizin gelişmelerinin ve problemlerinin dikkate alınması gerektiğini vurguladı.
Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım dersleri öğretmeni ÖZER BAYAR, bazı öğrencilerin sosyal ilişkiler bakımından zayıf olduğunu, eğitim ve öğretimde pasif kaldıklarını, okul içi ve okul dışı davranışlarında da eksikliklerinin görüldüğünü belirtti.
Beden Eğitimi öğretmeni Hacer TEKYILDIRIM, okulda yapılan sosyal faaliyetlerin sayısının artırılmasını istedi. Sosyal faaliyetlere katılan öğrencilerin başarı seviyelerinin yükseldiğini, çünkü; sosyalleşen insanların ilgilerini daha kolay topladıkları ve sorumluluk duygularının daha çok geliştiğini vurguladı.
Bu konuda Bilişim Teknolojileri öğretmeni HACER TEKYILDIRIM, sınıf içi sorunların rehberlik servisine götürülmeden sınıf rehber öğretmenine bildirilmesinin sorunların çözümü için daha faydalı ve yerinde bir davranış olacağını belirtti. Sorunların rehber öğretmen ile işbirliği içerisinde çözülmesinin daha iyi olacağı belirtildi.
Müdür Yardımcısı Remzi SÖNMEZ, okul temizliğinin ilk önce sınıflardan başlayacağını belirterek, sınıflarda bırakılan sınıf nöbetçilerinin mutlaka sınıflarını temiz tutmalarının sağlanması gerektiğini belirtti. Bunun da yapılabilmesi için sınıf rehber öğretmenlerine büyük iş düştüğünü söyledi. Ayrıca  bu konuda sadece sınıf rehber öğretmenleri değil tüm personelin titizlik göstermeleri gerektiğini belirtti. Öğrencilerin de bu yönde eğitilmelerinin iyi olacağı söyledi.
Görsel Sanatlar öğretmeni ÖZER BAYAR, öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkiler, ekonomik durum ve ders başarıları bakımından değerlendirilmesi gerektiğini bu sebeple sadece sorunlu öğrencilerin velileriyle bir toplantı yapılması gerektiğini söyledi.
10-DİLEK VE TEMENNİLER
Görüşülecek başka gündem maddesi bulunmadığından ikinci dönemin hepimize hayırlı ve uğurlu olması temennisiyle toplantıya son verildi.
ALINAN KARARLAR
1. 1.Dönem başarısız olan öğrencilerin başarısızlık sebeplerinin araştırılmasına ve okul rehber öğretmeniyle görüşülüp tedbirler alınmasına,
2. Öğrencilerin belge alamamasının Türkçe ortalamalarının yetersiz olmasından dolayı 2.dönemde kütüphane ziyaretlerinin sıklaştırılmasına, hızlı okuma ve bilgi yarışmaları düzenlenerek öğrencilerin kitap okumaya teşvik edilmesine,
3. Durumu zayıf olan öğrencilerin incitilmeden, uygun yöntem ve tekniklerle ve öğrenci merkezli bir eğitimle başarılı hale getirilmeye çalışılmasına,
4. Başarısız öğrencilerin velileriyle görüşmeler gerçekleştirilip, gerekirse ev ziyaretleri yapılmasına,
5. Öğrencilerin kendilerini deneyip seviyeleri hakkında bilgi sahibi olması için yapılan denemelere devam edilmesine,
6. Okul malına zarar veren öğrencilerin tespit edilip zararı karşılamalarının sağlanmasına,
7. Sınıfların düzeni ve temizliği konusunda öğrencilere bilgi verilmesi,düzen ve temizliğin öneminin anlatılması, sınıf nöbetçisinin ve sınıf başkanının görevlerinin hatırlatılması ve öğrencilerin sınıf düzenli tutma konusunda uyarılmasına,
8. Öğrencilerin gelişim problemlerinin başta sınıf rehber öğretmeni ve okul rehberlik ve psikolojik danışmanıyla beraber diğer tüm öğretmenlerin görüşleri alınarak çözülmeye çalışılmasına,
9. Maddi durumu yetersiz olan öğrencilerin sınıf rehber öğretmeni tarafından belirlenip idareye bildirilmesine karar verildi.
SIRA NO
TOPLANTIYA KATILAN ÖĞRETMENİN ADI SOYADI
BRANŞ
İMZA
1
DOĞA KURT
Türkçe Öğretmeni
2
AVNİ MUSLU
Fen ve Teknoloji Öğretmeni
3
BURHAN UMUÇ
Matematik Öğretmeni
4
BARIŞ ÇELİKBAŞ
Sosyal Bilgiler Öğretmeni
5
SAİTHAN KAYHAN
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğret.
6
EMİN KOÇ
İngilizce Öğretmeni
7
ÖZER BAYAR
Görsel Sanatlar - Teknoloji-Tasarım Öğretmeni
8
HACER TEKYILDIRIM
Beden Eğitimi Öğretmeni
9
HACER TEKYILDIRIM
Bilişim Teknolojileri  Öğretmeni
10
REMZİ SÖNMEZ
Müzik Öğretmeni

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı