1. Sinif Türkçe Beş Duyu Kendilerini Tanıtıyorlar Etkinliği

20 Şubat 2013 Çarşamba

Beş Duyu Kendilerini Tanıtıyorlar, 1. Sınıf Türkçe Etkinlik ve Çalışma Kağıtları, Beş Duyu Kendilerini Tanıtıyorlar indir. Kendilerini Tanıtıyorlar(beş Duyu)
KENDİLERİNİ TANITIYORLAR
Tatlı mı, ekşi mi bilirim
Acı biberi ben hissederim.
Dondurma en sevdiğim şey,
Yalayarak yerim.
Burası ne pis kokuyor.
Burada insanlar oturuyor.
Çiçekler mis gibi koktu.
Benden başka anlayan yok.
Niye  bağırdın bana.
Biraz yavaş konuşsana.
Polis düdük çalıyor.
Anne çocuk ağlıyor.
Saklanmışsın seni gördüm.
Mavi bir şapka ördüm.
Ne güzel gök kuşağı.
Güneş ışığı beni kamaştırdı.
Dokundum mu anlarım.
Sıcaksa yanarım.
Ben her şeyi hissederim.                                    Eldivenlerimi giyerim.
(Şiiri 5 kere oku her kıtada anlatılan duyu organını bul  yanına resmini çiz.)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı