2. Sinif Matematik Toplama Ve Çıkarma İşlemi Problemleri

19 Şubat 2013 Salı

2. Sınıf Matematik Toplama Ve Çıkarma İşlemi Problemleri, 2. Sınıf Matematik Etkinlik ve Çalışma Kağıtları, 2. Sınıf Matematik Toplama Ve Çıkarma İşlemi Problemleri indir. Güle güle kullanın.

TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ İLE İLGİLİ PROBLEMLER
1- Ben bir köpek balığıyım dün 28 adet bugün ise dünden 12 fazla balık yedim. Buna göre bugün kaç balık yedim?
ÇÖZÜM:

2- Ben her gün Ankara’dan İstanbul’a yolcu taşıyan bir otobüsüm. İstanbul’a giderken iki kere mola veririm. Birinci molam 35 dakikadır. İkinci molam ise birinci molamdan 10 dakika azdır. Buna göre ikinci molam kaç dakikadır?
ÇÖZÜM:

3-
Bir hayvanat bahçesinde yukarıdaki hayvanların sayısı kadar hayvan yaşamaktadır. Bu hayvanlardan kaplumbağanın 5, tavşanın ise 7 tane yavrusu olmuştur. Buna göre hayvanat bahçesindeki hayvan sayısı ne kadar olmuştur?

ÇÖZÜM:

4- Bir vazoda 36 tane çiçek vardı.18 tanesi soldu. Kaç tane çiçek kaldı?
ÇÖZÜM:

5- Ben bir kelebeğim her gün çiçeklere konar dururum. Dün 48 çiçeğe bugün ise dünden 19 fazla çiçeğe kondum. Buna göre bugün kaç çiçeğe kondum?
ÇÖZÜM:

6- Ben Cailou, annemle birlikte tam 42 adet kurabiye yaptık. Kardeşim ve ben 25 tanesini yedik. Buna göre annem ve babama kaç kurabiye kaldı?
ÇÖZÜM:

7- Yılbaşında bana 23 tane hediye geldi. Arkadaşlarım Ayşe ve İsa’ya ise 16’şar hediye gelmiş. Buna göre hepimize gelen hediyelerin toplamı kaçtır?
ÇÖZÜM:

8- Dün gece babamla yıldız sayma oyunu oynadık. Babam 52 tane yıldız saydı ben ise babamdan 34 tane az yıldız saydım. Buna göre babamla ikimiz toplam kaç tane yıldız saydık?
ÇÖZÜM:

9- Ben Mert. Fotoğraftakiler ise benim ailem. Ben 13 yaşındayım kardeşim ise benden 4 yaş küçüktür. Annem 39 yaşındadır babam ise annemden 6 yaş büyüktür. Buna göre benim, kardeşimin, babamın ve annemin yaş toplamı kaçtır?
ÇÖZÜM:

10- Ben Neslihan. Ben bir balerinim. Şu anda yaşım 25 bundan 18 yıl önce bale yapmaya başladığıma göre, bale yapmaya kaç yaşında başladım?
ÇÖZÜM:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı