4. Sinif İngilizce 1. Dönem 3. Yazılı Soruları İndir 2012 2013

7 Ocak 2013 Pazartesi

4. Sınıf İngilizce 1. Dönem 3. Yazılısı, 4. Sinif İngilizce 1. Dönem 3. Yazılı Soruları İndir 2012 2013, 4. Sınıf İngilizce 1. Dönem 3. Yazılısı indir. Çeşitli yerlerden derlenmiştir.


2012-2013 EĞİTİM – ÖĞRETİM  YILI  ALİ  ALKAN  ORTAOKULU 4-C SINIFI İNGİLİZCE DERSİ 1. DÖNEM 3. YAZILI SORULARI
ADI- SOYADI:                                                                                                     SINIFI:                    NO:
1) Aşağıdaki işlemleri yapınız. ( 8 puan)
a)  five – one =………………                                    
b)  three + six =……………..                                    
c)  seven + two = ……………                                
d)  ten – two = ……………….                                   
2)Aşağıdaki evin bölümlerinin İngilizce karşılıklarını altlarına yazınız.( 12 P)
 
 3) Aşağıdaki resimde gösterilen vücut bölümlerinin adlarını İngilizce olarak yanlarına yazınız. ( 20 P)
 
4) Aşağıda verilen giysilerin adlarını İngilizce olarak altlarına yazınız.  ( 20 p)
 
5)   “Benim küçük ayaklarım var” cümlesinin İngilizcesi aşağıdakilerden hangisidir? ( 5 p)
A)   I have got big foots.
B)   I have got small foots.
C)   I has got small ears.
D)   I have goot big ear.
6)   “ I have got a big mouth” cümlesinin Türkçesi aşağıdakilerden hangisidir? ( 5 P)
A)    Benim ağzım var
B)   Ben büyük bir burnum var
C)   Benim büyük bir ağzım var
D)   Benim uzun bir kolum var
7) Aşağıdaki soruları yanıtlayınız. ( 20 P)
- What color is it?   (Portakal)           - It is …………………........                                      
- What color is it?   (Futbol sahası)   - It is …………………...
- What color is it?   (Deniz)                - It is ………………………                                 
 - What color is it?   (Kömür)             - It is ……………………
8 )Siyah bir elbiseye sahibim’’ cümlesinin İnglizce’sini yazını.(10puan)
    ………………………………………………………………………………………
                                                  BAŞARILAR                                       ERDAL ÇİFTÇİ

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı