6. Sınıf 2012 - 2013 2. Dönem Şök Eğitimhane, 6. Sınıf 2012 - 2013 2. Dönem Şök indir. 6. sınıf 2012 - 2013 2. dönem şök
..................................... ORTAOKULU
2012 /
2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
6/...
SINIFI ŞUBE ÖĞRETMENLER KURULU 2. DÖNEM TOPLANTI TUTANAĞI
KARAR NO : 2
TOPLANTI TARİHİ :
13.02.2013 - Pazartesi
TOPLANTI YERİ :
Öğretmenler Odası
TOPLANTI SAATİ : 16:00
GÜNDEM
MADDELERİ
1.
Açılış ve yoklama
2.
2012 / 2013 Eğitim
- Öğretim yılının 1. dönemi öğrenci başarı düzeylerinin incelenmesi.
3.
Öğretmen görüşleri
4.
Öğrenci başarısını
artırıcı çalışmaların görüşülmesi.
5.
Devam- devamsızlıklar
6.
Okul araç ve
gereçlerinin kullanılması
7.
Öğrencilerin sosyal kişilik
ve sosyal ilişkilerinin görüşülmesi.
8.
Öğrencilerin beslenme
ve sağlık durumlarının görüşülmesi.
9.
Öğrencilerin ekonomik
şartlarının incelenerek problemli öğrencilerin tespit edilmesi.
10.
Dilek ve temenniler.
GÜNDEM
MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ
1-AÇILIŞ VE YOKLAMA
Müdür
Yardımcısı Remzi SÖNMEZ başkanlığında, okulumuz öğretmenler odasında, 13.02.2013
tarihinde, saat 16:00’da Şube Öğretmenler Kurulu toplantısı başladı.
Yapılan
yoklamada 6-B sınıfında derse giren bütün branş öğretmenlerinin hazır bulunduğu
görüldü. Yeni eğitim-öğretim yılının başarılı ve verimli geçmesi temennisiyle
gündem maddelerinin görüşülmesine başlandı. Türkçe Öğretmeni Doğa KURT yazman
olarak seçildi.
2- 2012 / 2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM
YILI 1. DÖNEM ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Öğrencilerin,
sosyal, ekonomik, sağlık, beslenme alışkanlığı, okula devam durumu, başarı
durumu ve davranış yönünden durumlarının tek tek aşağıdaki gibidir.
ADI
SOYADI
|
GÖZLENEN
DURUM
|
Aliye ÇELİKBİLEK
|
Görme
problemi var.Derse karşı ilgisi var .Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu
iyi.Görme problemi ders dikkatini azaltıyor.Arkadaşlarıyla uyumu iyi .
|
EMİNE
ORHAN
|
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu
yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
|
FATMA
ORHAN
|
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu
yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
|
MEHMET
BEKEN 16
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci
|
MEHMET
BEKEN 17
|
Zeki
ancak yaramaz bir öğrenici.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu
iyi.Derse ilgisi artırılırsa iyi bir öğrenci olabilir.Spora ilgisi var.
İlgilenilirse çok başarılı bir öğrenci olabilir.
|
RAMAZAN
BEKEN
|
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu
yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
|
FATMA
ERDEM
|
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu
yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
|
ANZEL
ERDEM
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu kötü
|
TUBA
DEMİRKOL
|
SAGLIK problemleri var bu da okul durumunu
olumsuz yönde etkiliyor
|
FATMA
ERDEM
|
Başarı
düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik
durumu iyi
|
REVŞAN
ERDEM
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir
kişiliği var.
|
MÜSLÜM DEMİRKOL
|
Başarı
düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik
durumu orta
|
LEYLA
DOĞAN
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli çalışıyor.Beslenme
ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir
kişiliği var.
|
ASİYE
ÇELİKBİLEK
|
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Ekonomik
durumu iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci.
|
SONGÜL
ÇELİKBİLEK
|
Başarısız bir öğrenci ve
dikkat problemi var. Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi var.Okuma
yazma problemi var.
|
AZİZE
ÇELİKBİLEK
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci.
|
EMRAH
ORHAN
|
Başarısı
istenilen düzeyde değil.Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi değil.Uyumlu
bir kişiliğe sahip.
|
İPEK
BEKEN
|
Başarı
düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik
durumu iyi değil.İçine kapanık bir kişiliği var arkadaşlık ilişkileri iyi.
|
FERHAT
BEKEN
|
Başarısız bir öğrenci ve
dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
|
AHMET
BEKEN
|
Başarısız bir öğrenci ve
dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
|
SALİHA
BEKEN
|
Başarısız bir öğrenci ve
dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi var.
|
MURAT
BENEKN
|
Çok başarısız bir
öğrenci.Okuma yazma problemi var.Beslenme ve sağlık problemi yok.İçine
kapanık bir öğrenci.Ekonomik durumu kötü.
|
FATMA BEKEN 288
|
Başarısız bir öğrenci ve
dikkat problemi var.Beslenme ve sağlık durumu iyi.Ekonomik problemi yok.
|
FATMA
BEKEN 289
|
Çok
Başarılı bir öğrenci.Olumlu davranışları var.Beslenme durumu iyi.Ekonomik
durumu iyi.Uyumlu bir kişiliğe sahip.arkadaş seçiminde başarılı. Herhangi bir
kişilik bozukluğu yok.
|
FMERAL
ÇELİKBİLEK
|
Çok
başarılı ve düzenli bir öğrenci.Ekonomik durumu iyi seviyede.Beslenme ve
sağlık problemi yok.Düzenli bir öğrenci.Derse ilgisi daha da artırılırsa
başarılı bir öğrenci olabilir.
|
CEMİLE
BEKEN
|
Derse karşı ilgisiz.Beslenme ve sağlık sorunu
yok.Ekonomik durumu iyi.Derse ilgisi artırılmalı.
|
OLCAY
BEKEN
|
Zeki
ancak yaramaz bir öğrenici.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik durumu
iyi.Derse ilgisi artırılırsa iyi bir öğrenci olabilir.Spora ilgisi var.
İlgilenilirse çok başarılı bir öğrenci olabilir.
|
ŞEMSE
BEKEN
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci
|
FIRAT
BEKEN
|
Başarılı ve dersle karşı ilgisi gelişmiştir.Sağlık ve kişilik problemi
yok.Beslenme durumu iyi .Sosyal bir problemi yok.
|
ENVER
BEKEN
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu kötü.Ders esnasında
çok konuşma huyu var bu husus
halledilirse çok başarılı bir
öğrenci olabilir.
|
ÖMER
BEKEN
|
Çok başarılı bir öğrenci.Ekonomik durumu
iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci spora ilgisi
var.Herhangi bir kişilik problemi yok.
|
MAHMUT
ORHAN
|
Başarı
düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik
durumu iyi
|
EMİNE
ORHAN
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir kişiliği
var.
|
ÖMER
ÖZDEMİR 299
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir
kişiliği var.
|
300
ÖMER ÖZDEMİR
|
Başarı
düzeyi istenilen düzeyde değil.Sağlık ve beslenme problemi yok.Ekonomik
durumu orta
|
TÜLAY
ERDEM
|
Başarı düzeyi istenilen düzeyde değil.Ekonomik
durumu iyi.Beslenme ve sağlık problemi yok.Uyumlu bir öğrenci.
|
MEHMET
DEMİREL
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci.
|
|
HÜSEYİN
ERDEM
|
Başarısı
istenilen düzeyde değil.Beslenme durumu iyi.Ekonomik durumu iyi değil.Uyumlu
bir kişiliğe sahip.
|
AHMET
ŞİMŞEK
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir
kişiliği var.
|
MEHMET
YAVUZ
|
Başarısız
ve yaramaz bir öğrenci
|
DERYA
ERDEM
|
Başarılı bir öğrenci.Planlı ve düzenli
çalışıyor.Beslenme ve sağlık problemi yok.Ekonomik durumu KÖTÜ. Çok
başarılı saygılı ve disiplinli bir öğrenci.Sınıfın örnek sayılabilecek
öğrencilerinden..Beslenme ve sağlık problemi yok.Lider olabilecek bir
kişiliği var.
|
4- ÖĞRENCİ BAŞARISINI ARTIRICI ÇALIŞMALARIN GÖRÜŞÜLMESİ
Sınıf
rehber öğretmeni BurhanUMUÇ , 6-B sınıfının genel olarak orta düzeyde bir sınıf
olduğunu, bunun sınıfın takdir-teşekkür durumuna bakarak anlaşılabileceğinin
mümkün olduğunu belirtti. Sınıftan sadece 1 öğrencinin Takdir Belgesi ve 5
öğrencinin Teşekkür Belgesi almasının düşündürücü olduğunu ve sebeplerinin
mutlaka araştırılması gerektiğini belirtti. 10 öğrencinin Türkçe ortalaması 55’den
düşük olduğundan, 3 öğrencinin 45’den düşük notu olduğundan ve 2 öğrencinin
ortalaması yetersiz olduğundan hiçbir belge alamadığını belirtti. Belge alan 6
öğrencinin sınıfın 1/6’ünü teşkil ettiğini söyleyen BurhanUMUÇ, belge alamayan
ama yine de başarılı kabul edilebilecek en az 8 öğrenci bulunduğunu ifade etti.
Türkçe
Öğretmeni Doğa KURT, 10 öğrencinin Türkçe ortalaması yetersiz olduğundan belge
alamamalarının kendisi için üzücü olduğunu ifade etti. Öğrencilerin
başarısızlık sebeplerinin başında yeteri kadar kitap okumamalarının olduğunu
söyleyen Doğa KURT, başarının çok okumaktan geçtiğini, kitap okumayan, sadece
ders kitaplarıyla yetinen öğrencilerin hiçbir zaman yeterince başarılı
olamayacaklarını; bunun 6-B sınıfı öğrencilerinin okudukları kitap ve sayfa
sayısına bakarak anlaşılabileceğini belirtti. 2. dönemde kitap okuma konusunda
öğrencilerin bilgi yarışmalarıyla, hızlı okuma yarışmalarıyla ve kütüphane
ziyaretleriyle daha fazla teşvik edilmesi gerektiğini vurguladı. Çocukların
ayda bir, yılda on kitap okuyarak dahi büyük yol kat edeceğini belirten Doğa
KURT bu hususta herkesin üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapacağına
inandığını belirtti. Türkçe’yi güzel, etkili ve düzgün konuşmanın Türkçe dersi
başarısının bir diğer sebebi olduğunu söyleyen Doğa KURT, öğrencilerin yöresel
şivelerinin ders dışında hoş görülebileceğini ancak sınıfta ve ders süresince
öğrencilere uygun bir dille yöresel şiveleriyle değil, düzgün bir Türkçe ile
konuşmaları gerektiğinin, bu sınıfta derse giren tüm öğretmenler tarafından
hatırlatılmasını rica etti.
Sosyal
bilgiler Öğretmeni Barış ÇELİKBAŞ kendi
dersinden başarısız öğrencinin bulunmamasının hem öğrenciler hem de kendi
açısından sevindirici bir gelişme olduğunu belirtti. Okuma yazması iyi olmayan
öğrenciler konusunda elbirliğiyle çözüm yolları bulunması gerektiğini; durumu
zayıf olan öğrencilerin incitilmeden, rencide edilmeden, uygun yöntem ve
tekniklerle başarılı hale getirilmesi gerektiğini; öğrencilerin bilgi, davranış
ve karakter açısından başarılı hale getirilmesinin birinci derecede hedefimiz
olduğunu söyledi. Öğrencilerin başarısızlık nedenlerini öğrenci, öğretmen, veli
ve okul idaresi dörtgeninde aramak gerektiğini, öğrencilerin güzel Türkçemizi
en güzel ve doğru kullanmalarının başarıda anahtar olduğunu, bu hususlarda
elimizden gelen gayreti göstermemiz gerektiğini, bütün öğretmen
arkadaşlarımızın gerekli gayreti gösterdiğine inandığını söyledi.
Müdür
yardımcısı Remzi SÖNMEZ, öğrencilerin başarılı olmasında en büyük etkenin
öğretmen olduğunu, başarılı bir öğretmenin öğrencilerinin de başarılı
olacağını, diğer sorunların zamanla halledilebileceğini, önemli olanın
öğretmenin idealist olması gerektiğini belirtti. Bütün arkadaşların gayretle
çalıştığına inandığını, DUMLUKUYU ORTAOKULU NUN bu genç ve dinamik öğretmen kadrosunun bu
gayretlerini devam ettirmelerinin hem öğrenci, hem çevre hem de ülkemiz için
önemli olduğunu, öğrencilerle ders içinde ve ders dışında yakından ilgilenmek
suretiyle başarıyı yakalayacağımıza inandığını söyledi.
Matematik öğretmeni Burhan UMUÇ,
kendi dersinden başarısız kabul edilen öğrenci sayısının 20 civarında olduğunu,
bu öğrencilerin dersi yeterince dinlemeyen, ödevlerini düzenli olarak yapmayan,
derste öğrendiklerini evlerinde tekrar etmeyen öğrencilerden olduğunu ifade
etti. Burhan UMUÇ, öğrenci başarısının velilerin ilgisiyle doğrudan alakalı
olduğunu ama sınıftan bazı öğrencilerin velilerinin çocuklarıyla yeterince
ilgilenmediğini, ödevlerini yapıp yapmadıklarını bile kontrol etmediklerini,
1.dönem Matematik dersinden düşük not alan öğrencilerin performans ödevlerine
gereken ilgi, gayret, özveri ve itinayı göstermediğini belirtti. Ancak
1.dönemde belirli aralıklarla yapılan deneme sınavlarının çok faydalı olduğunu
ve 2.dönemde de çocukların kendilerini denemeleri için bu fırsatın onlara
tekrar sunulması gerektiğini belirtti.
Bu sayede öğrencilerin test tekniğini öğrendiklerini vurguladı.
Fen ve
Teknoloji Öğretmeni Avni MUSLU sınıfta 20
civarında öğrencinin kendi dersinden başarısız olmasının üzücü olduğunu ifade
etti. Bu başarısızlık sebeplerinin araştırılması gerektiğini, öğrenci
velileriyle iletişim kurarak, gerekirse ev ziyaretleri yapılarak öğretmen-veli
işbirliğinin mutlaka sağlanması gerektiğini vurguladı.
İngilizce
öğretmeni Emin ÇOBAN, sınıfta İngilizce dersinden başarısız olan öğrenci sayısının
22 civarında olduğunu, bunun ise öğrencilerin dinleme alışkanlığının yetersiz
olmasından kaynaklandığını belirtti. Yabancı dil dersinin algılamasının yüksek
olduğunu ama öğrencilerin birbirlerini dinlemedikleri için başarısızlık olabileceğini
söyledi. Bu başarısızlığın ise dil öğrenmeye karşı bir isteksizlik hali
doğuracağını, bu yüzden İngilizce derslerinde sık sık dil oyunları oynatarak,
İngilizce şarkılar dinleterek öğrencilerin dil öğrenmeye istekli hale
getirilebileceğini vurguladı.
Din Kültürü
ve Ahlak Bilgisi öğretmeni SAİTHAN KAYHAN, öğrencilerin sadece derslerdeki
başarılarının esas alındığı bir değerlendirmenin eksik olacağını, kişilik ve
ahlâk gelişimlerinin de ehemmiyet arz ettiğini vurguladı. Okulda verilenin
sadece öğretim değil aynı zamanda eğitim de olduğunu belirten SAİTHAN KAYHAN,
kendi dersinden başarısız öğrencinin olmamasının gayet sevindirici bir gelişme
olduğunu belirtti. Ayrıca, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin öğrencilere
ahlâki bir duyarlılık, değerlere bağlılık ve insanlara karşı hoşgörü
kazandırmayı amaçladığını belirtti.
5-DEVAM-DEVAMSIZLIKLAR
Sınıf rehber öğretmeni Burhan UMUÇ, 6-B sınıfında herhangi
bir devam sorunu olmadığını belirtti.
6- OKUL ARAÇ VE GEREÇLERİNİN KULLANILMASI
Müdür Yardımcısı Remzi SÖNMEZ, Tüm
uyarılara rağmen öğrencilerin okul araç ve gereçlerine zarar veren, okulun
herhangi bir malına zarar veren öğrencilerin saptanarak zararın öğrenciler
tarafından karşılanması gerektiğini söyledi.
7-ÖĞRENCİLERİN SOSYAL KİŞİLİK VE SOSYAL İLİŞKİLERİNİN
GÖRÜŞÜLMESİ
8-ÖĞRENCİLERİN BESLENME VE SAĞLIK DURUMLARININ GÖRÜŞÜLMESİ
9-ÖĞRENCİLERİN EKONOMİK ŞARTLARININ İNCELENEREK PROBLEMLİ
ÖĞRENCİLERİN TESPİT EDİLMESİ
Türkçe Öğretmeni Doğa KURT, bazı öğrencilerin ergenlik
dönemine geçerken zorlandıklarını, öğretmenlerin bunu göz önüne alarak
öğrenciye yaklaşmaları gerektiği, öğrencilerimizin gelişmelerinin ve
problemlerinin dikkate alınması gerektiğini vurguladı.
Görsel
Sanatlar ve Teknoloji Tasarım dersleri öğretmeni ÖZER BAYAR, bazı öğrencilerin
sosyal ilişkiler bakımından zayıf olduğunu, eğitim ve öğretimde pasif
kaldıklarını, okul içi ve okul dışı davranışlarında da eksikliklerinin
görüldüğünü belirtti.
Beden Eğitimi öğretmeni Hacer TEKYILDIRIM, okulda yapılan
sosyal faaliyetlerin sayısının artırılmasını istedi. Sosyal faaliyetlere
katılan öğrencilerin başarı seviyelerinin yükseldiğini, çünkü; sosyalleşen
insanların ilgilerini daha kolay topladıkları ve sorumluluk duygularının daha
çok geliştiğini vurguladı.
Bu konuda Bilişim Teknolojileri öğretmeni HACER TEKYILDIRIM, sınıf içi sorunların rehberlik servisine götürülmeden
sınıf rehber öğretmenine bildirilmesinin sorunların çözümü için daha faydalı ve
yerinde bir davranış olacağını belirtti. Sorunların rehber öğretmen ile
işbirliği içerisinde çözülmesinin daha iyi olacağı belirtildi.
Müdür
Yardımcısı Remzi SÖNMEZ, okul temizliğinin ilk önce sınıflardan başlayacağını
belirterek, sınıflarda bırakılan sınıf nöbetçilerinin mutlaka sınıflarını temiz
tutmalarının sağlanması gerektiğini belirtti. Bunun da yapılabilmesi için sınıf
rehber öğretmenlerine büyük iş düştüğünü söyledi. Ayrıca bu konuda sadece sınıf rehber öğretmenleri
değil tüm personelin titizlik göstermeleri gerektiğini belirtti. Öğrencilerin
de bu yönde eğitilmelerinin iyi olacağı söyledi.
Görsel
Sanatlar öğretmeni ÖZER BAYAR, öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal
ilişkiler, ekonomik durum ve ders başarıları bakımından değerlendirilmesi
gerektiğini bu sebeple sadece sorunlu öğrencilerin velileriyle bir toplantı
yapılması gerektiğini söyledi.
10-DİLEK VE
TEMENNİLER
Görüşülecek
başka gündem maddesi bulunmadığından ikinci dönemin hepimize hayırlı ve uğurlu
olması temennisiyle toplantıya son verildi.
ALINAN KARARLAR
1. 1.Dönem
başarısız olan öğrencilerin başarısızlık sebeplerinin araştırılmasına ve okul
rehber öğretmeniyle görüşülüp tedbirler alınmasına,
2. Öğrencilerin
belge alamamasının Türkçe ortalamalarının yetersiz olmasından dolayı 2.dönemde
kütüphane ziyaretlerinin sıklaştırılmasına, hızlı okuma ve bilgi yarışmaları
düzenlenerek öğrencilerin kitap okumaya teşvik edilmesine,
3. Durumu zayıf
olan öğrencilerin incitilmeden, uygun yöntem ve tekniklerle ve öğrenci merkezli
bir eğitimle başarılı hale getirilmeye çalışılmasına,
4. Başarısız
öğrencilerin velileriyle görüşmeler gerçekleştirilip, gerekirse ev ziyaretleri
yapılmasına,
5. Öğrencilerin
kendilerini deneyip seviyeleri hakkında bilgi sahibi olması için yapılan
denemelere devam edilmesine,
6. Okul malına
zarar veren öğrencilerin tespit edilip zararı karşılamalarının sağlanmasına,
7. Sınıfların düzeni ve temizliği konusunda öğrencilere bilgi
verilmesi,düzen ve temizliğin öneminin anlatılması, sınıf nöbetçisinin ve sınıf
başkanının görevlerinin hatırlatılması ve öğrencilerin sınıf düzenli tutma
konusunda uyarılmasına,
8. Öğrencilerin gelişim problemlerinin
başta sınıf rehber öğretmeni ve okul rehberlik ve psikolojik danışmanıyla
beraber diğer tüm öğretmenlerin görüşleri alınarak çözülmeye çalışılmasına,
9. Maddi durumu yetersiz olan
öğrencilerin sınıf rehber öğretmeni tarafından belirlenip idareye bildirilmesine
karar verildi.
SIRA NO
|
TOPLANTIYA KATILAN
ÖĞRETMENİN ADI SOYADI
|
BRANŞ
|
İMZA
|
1
|
DOĞA KURT
|
Türkçe Öğretmeni
|
|
2
|
AVNİ MUSLU
|
Fen ve Teknoloji Öğretmeni
|
|
3
|
BURHAN UMUÇ
|
Matematik Öğretmeni
|
|
4
|
BARIŞ ÇELİKBAŞ
|
Sosyal Bilgiler Öğretmeni
|
|
5
|
SAİTHAN KAYHAN
|
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğret.
|
|
6
|
EMİN KOÇ
|
İngilizce Öğretmeni
|
|
7
|
ÖZER BAYAR
|
Görsel Sanatlar - Teknoloji-Tasarım Öğretmeni
|
|
8
|
HACER TEKYILDIRIM
|
Beden Eğitimi Öğretmeni
|
|
9
|
HACER TEKYILDIRIM
|
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
|
|
10
|
REMZİ SÖNMEZ
|
Müzik Öğretmeni
|
0 yorum:
Yorum Gönder