3. Sinif 2. Dönem Zümre Toplantı Tutanağı

10 Şubat 2013 Pazar

3. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantı Tutanağı, 3. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantı Tutanakları, 3. Sınıf 2. Dönem Zümre Toplantı Tutanağı indir. kendi çalışmamdır.toplantı sırasında ufak eklemelerle
toplantı tutağınız hazır.

ALİ MİSTİLLİ İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜ’NE
                                                                                                                   TARSUS
2012-2013 öğretim yılı 2.Dönem 3.sınıflar zümre öğretmenler kurulu toplantısını 18.02.2013 saat 10.00 – 12.00 arasında Müdür Yardımcısı LOKMAN PEKER başkanlığında aşağıdaki gündemle yapmak istiyoruz.
                   Bilgilerinize arz olunur. 15.02.2013

    Havva KAYA                                     Ayşe ÖZEL                              Temel GÖVCE
   3/A SINIF ÖĞRETMENİ                3/B SINIF ÖĞRETMENİ         3/C SINIF ÖĞRETMENİ
     GÜNDEM :
1-      Açılış ve yoklama, Atatürk ve Türk büyükleri için saygı duruşu ve İstiklâl Marşı
2-      Birinci dönem için hazırlanan ve uygulanan zümre kararlarının okunması ve  incelenmesi.  Program ve derslerin paralel yürütülmesi.
3-      Eğitim–öğretimin  birinci döneminde karşılaşılan güçlüklerin tekrar etmemesi için alınacak önlemler
4-      Proje ve performans çalışmaları.
5-      Sınıf başarı düzeylerinin değerlendirilmesi ve başarısız  olan öğrencilere yapılacak çalışmaların tespiti
6-      Öğrenci ödevleri ve derslerin değerlendirilmesi.
7-      Derslerde izlenecek yöntem ve teknikler.
8-      Ölçme ve değerlendirme
9-      Gezi, gözlem, inceleme, araştırma, deney vb. çalışmalar.
10-  Okuma hızlarının artırılması ile doğru, güzel ve işlek bir yazı kazandırmak  için izlenecek yol ve yöntemler.
11-  Sınıf kitaplıklarının zenginleştirilmesi.
12-  Sınıf içi köşelerin, pano ve grafiklerin düzenlenmesi.
13-  Öğrenci kılık kıyafetleri, temizlik, beslenme, durumu.
14-  Öğrenci devam-devamsızlık durumu.
15-  Veli toplantıları.
16-  Serbest etkinlikler dersi
17-   Kapanış.
OLUR
              15.02.2013
           Rıza Nur FENK
                                                                              Okul Müdürü
ALİ MİSTİLLİ  İLKÖĞRETİM OKULU
2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 3. SINIF   2.YARIYIL ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU   TOPLANTI TUTANAĞI
SIRA NO: 2
TARİH: 18.02.2013
SAAT: 10:00
YER: Öğretmenler Odası
GÜNDEM :
1-      Açılış ve yoklama, Atatürk ve Türk büyükleri için saygı duruşu ve İstiklâl Marşı
2-      Birinci dönem için hazırlanan ve uygulanan zümre kararlarının okunması ve  incelenmesi.  Program ve derslerin paralel yürütülmesi.
3-      Eğitim–öğretimin  birinci döneminde karşılaşılan güçlüklerin tekrar etmemesi için alınacak önlemler
4-      Proje ve performans çalışmaları.
5-      Sınıf başarı düzeylerinin değerlendirilmesi ve başarısız  olan öğrencilere yapılacak çalışmaların tespiti
6-      Öğrenci ödevleri ve derslerin değerlendirilmesi.
7-      Derslerde izlenecek yöntem ve teknikler.
8-      Ölçme ve değerlendirme
9-      Gezi, gözlem, inceleme, araştırma, deney vb. çalışmalar.
10-  Okuma hızlarının artırılması ile doğru, güzel ve işlek bir yazı kazandırmak  için izlenecek yol ve yöntemler.
11-  Sınıf kitaplıklarının zenginleştirilmesi.
12-  Sınıf içi köşelerin, pano ve grafiklerin düzenlenmesi.
13-  Öğrenci kılık kıyafetleri, temizlik, beslenme, durumu.
14-  Öğrenci devam-devamsızlık durumu.
15-  Veli toplantıları.
16-  Serbest etkinlikler dersi
17-   Kapanış.
1.      Açılış ve yoklama, Atatürk ve Türk büyükleri için saygı duruşu ve İstiklâl Marşı
             Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER başkanlığında, 3.sınıf Zümre Öğretmenler Kurulu 2. dönem 1.Toplantısını yapmak üzere toplanıldı. Katılımın tam olduğu görüldü. Toplantı Müdür Yrd. LOKMAN PEKER’in açılış konuşması ile başladı. Saygı duruşu ve İstiklâl Marşının ardından toplantı gündeminin görüşülmesine geçildi.
2 -Birinci dönem için hazırlanan ve uygulanan zümre kararlarının okunması ve  incelenmesi.  Program ve derslerin paralel yürütülmesi.
            Ayşe ÖZEL   tarafından toplantının dayanağı olan yönetmeliğin ilgili maddesi okundu:
“Madde 95 —(Değişik fıkra:RG-21/7/2012-28360) Zümre öğretmenler kurulu ilkokullarda aynı sınıfı okutan sınıf öğretmenleri ve varsa alan öğretmenlerinden, ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında ise alan öğretmenlerinden oluşur.
Zümre öğretmenler kurulu, okul müdürlüğünce yapılacak plânlamaya uygun olarak öğretim yılı başında, ortasında, sonunda ve ihtiyaç duyuldukça toplanır. Toplantılar, okul müdürünün görevlendireceği bir müdür yardımcısının veya branş öğretmenleri arasından seçimle belirlenen öğretmenin başkanlığında yapılır.
(Değişik üçüncü fıkra:RG-24/12/2008-27090) Bu toplantılarda, öğretim programları ve derslerin birbirine paralel olarak yürütülmesi, ders araçları, laboratuvar, kütüphane, spor salonu, teknoloji ve tasarım, bilişim teknolojileri, görsel sanatlar ve müzik dersliklerinden planlı bir şekilde yararlanılması ile proje ve performans görevi konuları belirlenir. Dersin özelliğine göre etkinlik örnekleri ve materyaller hazırlanarak ortak bir anlayış oluşturulur.
Zümre öğretmenler kurulunda:
a) Eğitim-öğretim programları incelenir ve ortak bir anlayış oluşturulur.
b) Uygulamalarda karşılaşılan güçlükler üzerinde durulur ve bunların çözüm yolları aranır.
c) Öğrencilerin çalışma ve eğitim durumları ile çevrenin özellikleri incelenir ve alınacak önlemler kararlaştırılır.
d) (Değişik:RG-02/05/2006-26156) Eğitim-öğretim faaliyetleri ile ilgili olarak hazırlanacak planların uygulamasında birlik sağlanır.
e) Meslekî eserler ve eğitim alanındaki yeni gelişmeler incelenir.
f) Uygulamak ve değerlendirmek üzere ortak ölçme ve değerlendirme araçları hazırlanır.
g) (Ek:RG-02/05/2006-26156) Ders yılı sonunda zümre öğretmenler kurulu; ders programları, ilgili mevzuatı, ders araç-gereci, öğretim yöntem ve teknikleri, okul ve dersliklerdeki fizikî durum ve öğrenci başarı düzeyini değerlendiren bir rapor hazırlar ve okul müdürlüğüne sunar.
ğ) (Ek:RG-24/12/2008-27090) Her dönem ortak yapılacak sınavların yapılış usul ve esasları, soru şekilleri, konu ağırlıkları ve sınav tarihleri dönem başlarında belirlenir. Ortak sınav sonuçları, zümre öğretmenler kurulunda değerlendirilir ve rapor hâlinde okul yönetimine sunulur.”
               Ayşe ÖZEL şu ana kadar sene başında hazırlanan yıllık planlamaya göre Hayat Bilgisi dersi hariç diğer derslerde plana uygun gidildiğini, Hayat bilgisi dersindeki eksikliğin 2.dönemde giderileceğini belirtti.
       Birinci döneme ait olan okul zümre kararları incelendi.Zümre kararlarının  ne kadarının uygulanıp uygulanmadığı irdelendi. Uygulamada eksiklikler olmadığı, ölçme değerlendirmede, performans ve proje ödevlerinde bir sorunla karşılaşılmadığı tespit edildi.  Zümre toplantısında alınan kararların ikinci dönemde yapılacak çalışmalar için bir yol haritası niteliği taşıdığı vurgulandı.
Birinci dönem için hazırlanarak uygulanan zümre kararları ve genişletilmiş zümre kararlarının okunması ve  incelenmesi  sonunda; 3/C Sınıf Öğretmeni Temel GÖVCE: 1.dönemde alınan kararların muntazam olarak uygulandığının,tüm zümrelerle paralel gidildiğinin görüldüğünü ve bunun da başarılı bir yarıyıl geçirilmesini sağladığını söyleyerek başarının devamını temenni etti. Çalışmaların 1.dönemde işbirliği ile yürütüldüğünü ve bunun devam etmesinin önemine değindi.
               Birinci dönem çalışmaları yeni programa uygun olarak yürütülmüştür.
Performans Görevleri verilmiş, sınıfta uygulama çalışmaları yapılmıştır.Çalışma kitaplarının dışında yapılan etkinlikler dosyalarına konmuştur.
3.Eğitim–öğretimin  birinci döneminde karşılaşılan güçlüklerin tekrar etmemesi için alınacak önlemler
      Temel GÖVCE Birinci eğitim-öğretim  döneminde karşılaşılan güçlüklerden birisinin sınıfta internet bağlantısı olmadığından öğrencilerin test çözme yeteneklerinin arttırılamadığını ve durumun çözülmesi için okulumuzda  Fatih projesinin gerçekleşmesinin bekleneceğini belirtti.
      Havva KAYA birinci eğitim-öğretim  döneminde karşılaşılan güçlüklerden birisinin de öğrencinin okuduğunu anlama düzeyinin düşük olduğunu,bu sorunu çözmek için kitap okumaya,okunan kitapların anlatılmasına,test çözme,deneme sınavı yapma,masal anlatma çalışmalarına daha ağırlık verilmesi gerektiğini belirtti.
         Ayşe ÖZEL birinci eğitim-öğretim  döneminde karşılaşılan güçlüklerden birisinin de öğrenci velilerinin maddi durumlarının kötü olmasından dolayı öğrencilerin eksik araç gereçle derse gelmesi olduğunu belirtti.Bu öğrencilerin tespit edilerek idareye bildirilmesi ve gerekli yardımın temin edilmeye çalışılması gerektiğini söyledi.
4. Proje ve performans çalışmaları.
Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER yönetmelikteki konu ile ilgili maddeyi Öğrenciler, bir ders yılında istedikleri ders veya derslerden bireysel ya da grup çalışması şeklinde en az bir proje; her yarıyılda derslerden bireysel ya da grup çalışması şeklinde en az bir performans ödevi hazırlar.” şeklinde belirtti. Performans ödevlerinin öğretmenle birlikte sınıf içinde yapılması gerektiğini hatırlattı.
Madde 35 — (Değişik fıkra:RG-21/7/2012-28360) İlkokul 1, 2 ve 3 üncü sınıflarda öğrencilerin gelişimi ile öğretmen rehberliğinde gerçekleştirilecek olan proje ve öğrenci performanslarını belirlemeye yönelik çalışmalar, öğretmen gözlemlerine dayalı olarak yapılır.
Öğrenciler, bir ders yılında istedikleri ders veya derslerden bireysel ya da grup çalışması şeklinde öğretmen rehberliğinde en az bir proje hazırlar. Öğrencilerin başarılarının belirlenmesinde ders ve etkinliklere katılımı ve performans görevleri de dikkate alınır.
Projeler ve performans görevleri, önceden belirlenen ölçütlere göre hazırlanan değerlendirme ölçeği veya dereceli puanlama anahtarına göre değerlendirilir. Öğrenciler, çalışmalarında yararlandıkları kaynak veya kişileri de belirterek öğretmenin belirleyeceği süre içinde çalışmalarını verirler. Projeler verildikleri dönemde değerlendirilir.
Madde 40 — (Değişik: 24.12.2008/27090 RG) Öğretmenler; sınavların yapıldığı, projelerin teslim edildiği ve performans görevinin verilen süre içerisinde tamamlandığı tarihten başlayarak en geç on iş günü içinde sonuçları öğrencilere bildirir. Yazılı sınav kâğıtları, incelenmek üzere öğrencilere dağıtılır ve varsa yapılan ortak hatalar sınıfta açıklandıktan sonra geri alınarak bir öğretim yılı saklanır. Verilen puanlar, e-okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. Proje ve performans görevleri, öğretmence değerlendirildikten sonra öğrenciye iade edilir ve öğrenci tarafından ders yılı sonuna kadar saklanır.
Öğrencilerin hazırladıkları proje ve performans görevlerinin değerlendirilmesinde kullanılan dereceli puanlama ölçekleri de bir yıl saklanır.
Uygun görülen projeler, öğrencileri proje yapmaya özendirmek amacıyla sınıf veya okulun uygun yerinde sergilenebilir.
PERFORMANS GÖREVİ KONULARI
TÜRKÇE:
1.      Bir Yazarın Hayatının ve Eserlerinin Araştırılması
2.      Sağlık ve çevre konulu uyarı levhaları hazırlanması.
3.      Türkiye ile ilgili bir şiir yazılması.
4.      Atatürk’ü tanıtıcı bir yazının yazılması.
5.      Yaşadığınız yerle ilgili bir sorunun anlatılarak ve bu sorunları aşmak için çözümler önerilmesi.
6.      “Cumhuriyet yönetimi ulusumuza neler kazandırmıştır.” Konulu  kompozisyon çalışması yapılması.
7.      “Bayram günlerinde neler yaparız?” Gözlemler yapma ve gördüklerini  anlatma çalışması.
8.      Sağlıkla ilgili söylenmiş atasözlerini araştırılması
9.      “Aşı nasıl elde edilir?” konusunu araştırma ve sonuçları arkadaşları ile paylaşma.
10.  “Daha önce kullanmadığınız ve görmediğiniz bir araca sahip olduğunuzda neler hissedersiniz?” konulu yazı çalışması.
11.  “Topraktan en iyi verimi almak için ne yapılması gerekir?” araştırma yapılarak, sonuçlarının  anlatılması.
12.  Okuduğu bir hikaye kitabının arkadaşlarına anlatılması.
13.  Başarı ve çalışma temalı bir öykü yazılması.
14.  Dilimizde kullanılan deyimler hakkında bilgiler toplayarak, seçtiğiniz yirmi tane deyimin anlamını araştırıp, birer tümce içinde kullanarak deyimlerimiz kitapçığı hazırlama.
15.  Dilimizde kullanılan atasözleri hakkında bilgiler toplayarak, seçtiğiniz yirmi tane atasözünün anlamını araştırarak atasözlerimiz kitapçığı hazırlama
16.  İstiklâl Marşı’nın tamamını yazarak, Atatürk ve Kurtuluş Savaşı resimleri ile süslenmesi.  10 kıtasının ezberlenmesi.
17.  Okuduğunuz bir çocuk dergi hakkında dergi yönetimine görüşlerinizi anlatan bir yazı yazılması.
18.  Şiir dinletisi hazırlama(Atatürk’le ilgili şiirler)
19.  Kukla gösterisi hazırlanması
HAYAT BİLGİSİ :
1.      Okulda ve sınıfta huzurlu, mutlu ve başarılı olmak için olması gereken kurallar listesi oluşturulması.
2.      Kişisel bakımımız için yapmamız gerekenlerin resimlerle ve yazılarla açıklanması.
3.      Bir çocuğa dengeli ve düzenli beslenmesini sağlayacak bir öğün listesi hazırlanması.
4.      Trafik işaretleriyle ile ilgili bir tablo oluşturulması.
5.      Kendinize günlük çalışma programı hazırlanması.
6.      Çevre kirliliğinin nedenlerini araştırılması.
7.      İnsanlık için büyük hizmetlerde bulunmuş bir bilim insanının yaşamını, yaptığı çalışmaların araştırılması.(Spor, Tıp,Uzay gibi alanlardan)
8.      “Su olmasaydı neler olurdu?” başlıklı bir yazı yazılması.
9.      Çeşitli meslek guruplarını tanıtan poster çalışması yapılması.
10.  Belirlenen bir meslek çalışanı ile röportaj yapılması.
11.  Bir kartonu süsleyerek ders adlarını ve o derste kullanılacakları araç gereçlerin  yazılması.
12.  Dergi ve gazetelerden vb. farklı duygu durumlarının ifade edildiği duygularımız albümü hazırlanması.
13.  Kişisel bakım ve temizlik araçlarını ve kullanımlarını anlatan çalışma (karton üzerine) yapılması.
14.  Vitaminlerin hangi besinlerde olduğunun araştırılarak ,resimlerle gösterilmesi .
15.  Trafik levhalarının anlamlarını gösteren bir levha hazırlanması.
16.  İletişim araçlarını tanıtan pano hazırlanması.
17.  Dünya bayraklarından oluşan albüm yapılması.
18.  Geçmişten günümüze ulaşım araçlarını anlatan albüm hazırlanması.
19.  Maddenin buharlaşmasını gözlemleme, gözlem sonucu hakkında bir rapor yazılması.
20.  Mevsimleri anlatan pano hazırlanması (Fotoğraf, resim, yazı, şiir )
21.  Doğal afetler hakkında bilgi toplanması.Görsellerle bilgilerin desteklenmesi.
22.  Mahallenin bakkalı ile ilgili bir görüşme yapılması.(Ürünleri nereden aldığı, nasıl fiyat belirlediği, hangi koşullarda sakladığı…) Görüşme sonuçlarının sınıfa anlatılması
23.  İletişimde kullanılan bir aracı seçerek bunun gelişimi konusunda bir yazı hazırlayınız.
  1. Dünya’nın hareketleri ile ilgili pano oluşturulması.
  2. Türkiye haritası üzerinde kara ve suların gösterilmesi.
MATEMATİK:
1.      Üçgen, Kare ve Dikdörtgen düzlemsel geometrik şekillerin görsel olarak belirlenmesi ve çevrelerinin ölçümü.
2.      Yüzlük tabloda 6, 7, 8, 9 ar sayma etkinlikleri yapılması.
3.      Problem kurma ve çözme.
4.      Geometrik şekiller ve özellikleri tablosu hazırlanması.
5.      Örüntü tablosu oluşturulması.
6.      Sınıf mevcut grafiğinin hazırlanması.
7.      Noktalı kağıt üzerinde simetrik şekiller oluşturulması.
8.      Bir maket üzerindeki doğrulara örnekler verme, düzlemsel şekilleri ve açı çeşitlerini sınıflandırarak raporlaştırmak.
9.       Kesirleri tanıtan bir pano hazırlanması.
10.  Ağırlık, uzunluk, zaman, sıvı ölçme araçlarının tanıtılması.
11.  Kartondan bir daire keserek 24 saate bölüp bir günümüzün planını (çalışma, dinlenme, oyun, beslenme, uyku vb.) daire üzerinde dilimleyerek gösteriniz.
MÜZİK
1.Yöresel türkülerimizden birini söyleme.
2.Sevdiği şarkı ve türküleri yazma, söyleme.
GÖRSEL SANATLAR
1.Evde bulunan artık malzemelerle sanatsal etkinliklerde bulunma.
2. Hayalinizdeki çocuk parkının resmini yapma.
3. Belirli gün ve haftalar ile ilgili çalışmalar
BEDEN EĞİTİMİ
1.Isınma hareketlerini öğrenme, öğretme.
2.Bir spor dalının kuralları hakkında bilgi toplama.
PROJE ÖDEV KONULARI
3. SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ  PROJE ÖDEVLERİ
  1. Ana yönler,ara yönler ve yön bulma ile ilgili bir çalışma hazırlayınız.
  2. Suyun dolanımı anlatan bir çalışma hazırlayınız.
  3. İki komşunuzun çeşitli alanlarda tasarruf yapma nedenlerini ve sonuçlarını yazma
  4. Atatürk devrimlerini anlatan bir panonun hazırlanması.
  5. Sınıfı güzelleştirmek için yapılabilecek çalışmaların anlatan bir yazı yazılması.
  6. Doğal ve sağlıklı besinlerden oluşan besin albümü hazırlanması.
  7. Pusula yapılması.
  8. Tohumdaki değişikliklerin gözlemlenerek bir rapor haline getirilmesi.
  9. Türkiye haritasından oluşan bir yapboz hazırlanması.
  10. Isının etkisiyle maddelerde ve çevrelerinde meydana gelen değişmeleri anlatan bir yazı yazılması. (şekil,renk,koku,tat)
  11. Ayın farklı görünümlerinin gözlemlenerek hangi tarihte hangi görünümde olduğunu gösteren bir tablo oluşturulması.
  12. Günümüzde kullandığımız iletişim araçlarından biri hakkında araştırma yapılarak bir rapor hazırlanması.
  13. Duvar saati yapılması.
  14. Bir aylık hava gözlem grafiği düzenlenmesi.
  15. Yurt dışından size misafir olarak gelen birisine  çevrenizi tanıtıcı bir yazı hazırlanılarak sunulması.
  16. Ailenizin bir aylık gelir ve gider tablosunun hazırlanması.
  17. Tüketici dernekleri hakkında araştırma yapılarak yaptıkları çalışmaları anlatan bir yazılması.
  18. Bir malın garanti belgesinin doldurularak, kullanım kılavuzunun incelenmesi ve nasıl çalıştığının sınıfa sunulması.
  19. Bir tamir servisiyle görüşme yapılarak yaptığı çalışmaların  sunulması.
3. SINIF TÜRKÇE DERSİ PROJE ÖDEVLERİ
  1. İçerisinde dayanışma, sevgi, arkadaş kelimelerinin geçtiği  bir hikaye yazılıp resimlenmesi.
  2. Hayvanları tanıtıcı kartların hazırlanması.
  3. Arkadaşlarınıza yada sevdiğiniz kişiye bayram kutlama tebriği tasarlanıp yazılması.
  4. İçerisinde dayanışma, sevgi, arkadaş kelimelerinin geçtiği  bir hikaye yazılması.
  5. Kukla gösterisi hazırlanması.
  6. Sağlık ve Çevre Temasında “Merak ettiklerim” dosyası oluşturulması
  7. Öğrencilerin kendilerine soracakları “ Ne yapabiliriz, neler bulabiliriz ?” sorularına cevap olacak yeni düşünceler , tasarımlar , araçlar , ürünler oluşturulması.
  8. Üretimden tüketime ürünlerin öyküsünün yazılması  (Ürünü kendisi belirleyecek)
  9. Eş anlamlı, zıt anlamlı sözcükleri  gösteren bir tablo oluşturulması.
  10. “Benim Dergim” adlı içeriğinin ve tasarımının kendinizce yapıldığı sınıf dergisi çıkarılması.
  11. Çeşitli kaynaklardan derlenen bilmeceler hazırlanması.
  12. İçinde hayvan ve bitki isimlerinin bulunduğu bir  bulmaca hazırlama.
3. SINIF MATEMATİK DERSİ PROJE ÖDEVLERİ
  1. Geometrik şekilleri tanıtıcı bir afiş hazırlanması. Sınıfa sunularak ve sınıfta sergilenmesi.
  2. 20 cm eni 20cm boyu olacak şekilde geometri tahtası oluşturulması.
  3. Çizgisiz kağıt büyüklüğünde karton kağıdı 2,3,4,5,6,7,8,9 eş parçaya ayırarak kesir takımı oluşturulması.
  4. Alfabemizdeki harflerin ( küçük ve büyük) simetrik olanları simetri doğrularının çizilerek gösterildiği  bir tablo oluşturulması.
  5. Bir metre yapılması. ( karton, plastik, tahta vb. malzemeleri kullanarak.)
  6. Eşit kollu bir el terazi yapılması.
  7. Tangram hazırlanması.
  8. Paralarımızı tanıtan bir tablo hazırlanması.
  9. Yap-boz yapalım.
  10. Mukavvadan örüntü blokları oluşturulması.
  11. Matematik öğrenmenin günlük hayattaki önemini araştırınız.
PROJE VE PERFORMANS GÖREVİ TESLİM ALMA TARİHLERİ
DERSLER
PERFORMANS
PROJE
TÜRKÇE
11.02.2013-14.06.2013
27.02.2013-24.05.2013
MATEMATİK
11.02.2013-14.06.2013
27.02.2013-24.05.2013
HAYAT BİLGİSİ
11.02.2013-14.06.2013
27.02.2013-24.05.2013
5. Sınıf başarı düzeylerinin değerlendirilmesi ve başarısız  olan öğrencilere yapılacak çalışmaların tespiti
              Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Yönetmeliğin 47 maddesinde ;
MADDE 47 – (Değişik:RG-24/12/2008-27090) : İlköğretimde öğrenci, kendi yaş grubu içinde bir bütün olarak yetiştirilir ve değerlendirilir. İlköğretim, öğrencilerin derslerdeki başarısızlığına bakılarak elenecekleri bir dönem değil, öğretim programlarında öngörülen derslerin ve sosyal etkinlik çalışmalarının ortak katkısıyla ilgi ve yeteneği ölçüsünde yetiştirilecekleri bir dönem olarak değerlendirilir.
Buna göre;
a) Öğrencinin ders yılındaki başarısı, tüm dersler ile sosyal etkinlik çalışmalarındaki durumu, sınavlar, projeler, performans görevleri, ders ve etkinliklere katılım ve Türkçe'yi doğru, güzel ve etkili kullanma becerisi ile öğrencilerden ulaşmaları beklenen kazanımlar dikkate alınarak değerlendirilir ve başarılı öğrenciler doğrudan bir üst sınıfa geçirilir.
b) (Değişik:RG-21/7/2012-28360) Sınıf seviyesine göre yeterli başarıyı gösteremeyen öğrenciler için sınıf veya alan öğretmenleri, varsa okul rehber öğretmeni, okul yönetimi ve velilerle birlikte öğrenci, okul ve çevrenin durumuna göre alınacak tedbirler belirlenir. Gerektiğinde il eğitim denetmenlerinin rehberliğinden de yararlanılarak kararlaştırılan önlemler uygulanır ve uygulama sonuçları ile ilgili rapor düzenlenir.
c) (Değişik:RG-21/7/2012-28360) İlkokullarda öğrencilere sınıf tekrarı yaptırılmaz. Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında alınan bütün önlemlere rağmen bir üst sınıfı başarmada güçlüklerle karşılaşabilecek öğrencilerin sınıf geçmesi veya sınıf tekrarına ikinci dönemin son haftasında şube öğretmenler kurulunda karar verilir. Alınan gerekçeli karar, bu Yönetmeliğin ekinde yer alan Ders Yılı Sonu Şube Öğretmenler Kurulu Öğrenci Kişisel Değerlendirme Tutanağı (EK-9)’a yazılarak e-okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. Tutanağın bir örneği ders yılı sonu şube öğretmenler kurulu karar dosyasında saklanır. Ayrıca veli de bilgilendirilir. Bu kararda, oyların eşitliği hâlinde başkanın kullandığı oy yönünde çoğunluk sağlanmış sayılır.
ç) Kurul kararıyla sınıf geçen öğrencilerin notları değiştirilmez. Okul kayıtlarına, "Şube Öğretmenler Kurulu Kararıyla Geçti" veya "Sınıf Tekrarına Karar Verildi" ibaresi yazılır. Bu durum öğrencinin karnesinde de belirtilir.
d) (Mülga:RG-21/7/2012-28360)
e) Kaynaştırma ve özel eğitim sınıflarında eğitimlerine devam eden öğrencilere, başarısızlıklarından dolayı sınıf tekrarı yaptırılmaz. Bu öğrencilerin başarısının tespiti, 31/5/2006 tarihli ve 26184 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği hükümlerine göre yapılır.
Bir Dersin Ağırlığı, Ders Yılı Sonunda Başarı ve Yıl Sonu Başarı Puanı
MADDE 48 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-24/12/2008-27090) (Değişik fıkra:RG-21/7/2012-28360) İlköğretim kurumlarında bir üst sınıfa devam etmek için öğrencinin iki dönem notunun aritmetik ortalaması her ders için 2'den aşağı olamaz. Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında bir dersin ağırlığı, o dersin haftalık ders saati sayısına eşittir. Dersin yılsonu puanı ile o dersin haftalık ders saati sayısının çarpımından elde edilen puan, o dersin ağırlıklı puanıdır.
(Değişik fıkra:RG-21/7/2012-28360) Yılsonu başarı puanı, notla değerlendirilen derslerin ağırlıklı puanları toplamının o derslere ait haftalık ders saati toplamına bölümü ile elde edilen puandır. Yılsonu başarı puanı hesaplanırken bölme işlemi virgülden sonra iki basamak yürütülür. Bu puanlar e-okul sistemindeki sınıf geçme ve öğrenci kayıt defteri bölümünde belirtilir.
5/1/1961 tarihli ve 222 sayılı İlköğretim ve Eğitim Kanunu gereğince okula devamları sağlanan öğrenciler ile yurt dışında bulunması, sağlık durumu ya da tutuklu olması nedenleriyle okula devam edemeyen öğrencilerden en az bir dönem puan ve not almış olanların başarı durumları belirlenirken okula devam eden öğrenciler gibi işlem yapılır. Bu puan ve not, aynı zamanda yıl sonu puanı ve notu olarak değerlendirilir.şeklinde konuya açıklama getirildiğini belirtti.
DERSLER
SINIF BAŞARI ORANLARI (YÜZDE OLARAK )
3/A
3/B
3/C
TÜRKÇE
100
97
100
MATEMATİK
100
100
100
HAYAT BİLGİSİ
100
100
100
MÜZİK
100
100
100
GÖRSEL SANATLAR
100
100
100
BEDEN EĞİTİMİ
100
100
100
3/B Sınıf öğretmeni Ayşe ÖZEL sınıfların derslere göre başarı oranlarını okudu ve sınıfların başarı düzeylerinin iyi olduğunu belirtti.
            3/A sınıf öğretmeni Havva KAYA başarısız olan öğrenciler için telafi edici çalışmaların yapılması gerektiği, okuma seviyesi düşük öğrencilere okuma yazma metinleri verilmesinin, tümceler yazdırılmasının yararlı olacağı, bilişim teknolojilerinden daha fazla yararlanılabileceği, bu öğrencilerin velileri ile ayrıca görüşülerek onların da bu durum hakkında bilgilendirilebileceğini anlattı.
            3/C sınıf öğretmeni Temel GÖVCE sınıfta başarısız olan öğrenciler için derslerde test çözerek yapılacak olan tekrar çalışmalarının başarı düzeyleri arttırabileceğini söyledi.
6.Öğrenci ödevleri ve derslerin değerlendirilmesi.
            Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Ev ödevi verilirken dersleri pekiştirici olmasına ve öğrenciyi bıktırmamaya özen göstermemiz gerektiğini belirtti. Ödevlerin seviyeye uygunluğu, ekonomik duruma uygunluğu ve ulaşılabilirliği göz önünde bulundurulmalıdır.
            AYŞE ÖZEL: Dersleri değerlendirirken proje, performans çalışmaları ile ders içi katılıma göre değerlendirdiğimizi ifade etti.
NOTLA   DEĞERLENDİRMELER :Notla değerlendirme etkinliklerinin  “ İlköğretim Kurumlarının  Yönetmeliğinin 32,33,35,38,42. ve 45. maddesinde belirtilen  hükümlere  göre  yapılması,  , madde  44  de  belirtilen  hükümlere göre  ve velileri bilgilendirmek ve öğrenci gelişimlerini takip etmek amacıyla ilköğretim 2. sınıf öğrencilerine Nisan ( 12.04.2013 )  ayının  2. haftasının  son iş gününde “ Öğrenci  Gelişim Raporlarının” verileceği belirtildi.
            II.  Dönem derslerinin Sınıf  İçi ( Performans ) Etkinliklerden 2 not, Performans Görevlerinden  1 not ile,Görsel Sanatlar Dersi için de ; Sınıf  İçi ( Performans ) Etkinliklerden  1 not,Performans Görevlerinden  1 not ve Ürün Dosyasından 1 not ile değerlendirilmesi uygun görüldü.  Ayrıca,öğrencilerin istediği derslerden ve seviyelerine uygun olarak ta  1 Proje  notu almasına karar verildi.
           Proje, ders içi performans ve performans görevleri  değerlendirilirken ilköğretim kurumları yönetmeliğine uygun olarak yapılmasının uygun olacağı belirtildi. Havva KAYA “ÖĞRENCİLERİN  PROJE ÖDEVLERİNİ İLGİ  VE  İSTEKLERİ  DOĞRULTUSUNDA   İSTEDİKLERİ  DERS VEYA  DERSLERDEN  EN AZ BİR PROJE  ALABİLECEĞİNİ” hatırlattı.
            Gözlem formlarının, değerlendirme formlarının düzenli doldurulması gereği üzerinde duruldu. Tema sonlarında öğrenci gözlem formlarının doldurulması kararı alındı.Değerlendirme Formları olarak Öğretmen kılavuz kitaplarındaki formlar(Dereceli Puanlama Anahtarı,Değerlendirme Formları,Gözlem Formları) kullanılacaktır.
7.Derslerde izlenecek yöntem ve teknikler
              Temel GÖVCE: Ders içi çalışmalarda ve etkinliklerde klasik öğretim metodlarının yanında çağdaş ve öğrenci merkezli yöntem ve tekniklerin kullanılmasının daha iyi olduğunu ve başarıyı arttırdığını açıkladı. Derslerde sürekli öğrencilerin aktif olması gerektiğini öğretmeninin sadece rehberlik yapması gerektiğini vurguladı.l.dönemde derslerde yapılan sunum gösterilerinin 2.dönem de devam ettirilmesi benimsendi.Öğrencileri ne kadar araştırma, inceleme, gezi, gözlem vb çalışmalarla tanıştırırsak o kadar başarılarının artmasına katkıda bulunacağımızı,bunun için 2.dönemde gezilere ağırlık verilmesi gerektiğini söyledi.
 TÜRKÇE dersi için:Anlatım-Tartışma-Gösterip yaptırma-Bireysel çalışma-Görsel okuma yöntemleri-Grupla öğretim tekniklerinin (gösteri,soru yanıt,eğitsel oyunlar,grup çalışması)
MATEMATİK dersi için :Anlatım-Tartışma-Gösterip yaptırma-Bireysel çalışma-Grupla öğretim teknikleri (gösteri,soru-yanıt, eğitsel oyunlar,grup çalışması)
HAYAT BİLGİSİ dersi için:Anlatım,Tartışma,Bireysel çalışma,Grupla anlatım yöntemleri ( gösteri,soru-yanıt,eğitsel oyunlar,grup çalışması )yöntem,teknik ve metotlarının uygulanacağını Zümre Başkanı Ayşe ÖZEL söyledi.
8- Ölçme ve değerlendirme
TÜRKÇE DERSİ
   2.DÖNEM
BAŞLANGIÇ TARİHİ  
11.02.2013
BİTİŞ TARİHİ  
14.06.2013
TEMALAR
BAŞLANGIÇ TARİHİ  
BİTİŞ TARİHİ 
DÜNYA ‘MIZ VE UZAY
11.02.2013
15.03.2013
DEĞERLERİMİZ
18.03.2013
19.04.2013
SAĞLIK VE ÇEVRE
22.04.2013
17.05.2013
OYUN VE SPOR
21.05.2013
14.06.2013
2.DÖNEM SONU
MATEMATİK DERSİ KONULARI  
TEMALAR
BÖLÜM ADI
BAŞLANGIÇ TARİHİ
BİTİŞ TARİHİ
3. ÜNİTE DOĞALSAYILARLAÇARPMAİŞLEMİ,NOKTA,AÇI,UZUNLUK
ÖLÇME,ÇEVRE
DOĞAL SAYILARLA ÇARPMA İŞLEMİ
11.02.2013
12.04.2013
NOKTA
AÇI
UZUNLUK ÖLÇME
ÇEVRE
4.ÜNİTE
DOĞAL SAYILARLA BÖLME İŞLEMİ,KESİRLER, GEOMETRİ,SİMETRİ, ÖRÜNTÜ,TARTMA
DOĞAL SAYILARLA BÖLME İŞLEMİ
15.04.2013
14.06.2013
KESİRLER
GEOMETRİ
SİMETRİ
ÖRÜNTÜ
TARTMA
HAYAT BİLGİSİ DERSİ
TEMALAR
BAŞLANGIÇ TARİHİ  
BİTİŞ TARİHİ 
Benim Eşsiz Yuvam
17.12.2012 
29.03.2013
Dün, Bugün, Yarın
01.04.2013
14.06.2013
  9-Gezi, gözlem, inceleme, araştırma, deney vb. çalışmalar
          Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Yapılacak geziler için önce gerekli izinleri almamız gerekir, aksi takdirde etkinliğin yasal olmadığını ve herkesin zor durumda kalacağını açıkladı.
          Sınıf Öğretmeni Temel GÖVCE’nin 2.dönemde sağlık ocağına, hayvanat bahçesine, belediye tesisleri ve okyay fabrikasına, nusret mayın gemisine, semt pazarına, huzurevine,müzeye ve piknik yerine gezi yapılmasını önerisi oybirliği ile kabul edildi.
2012-2013EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2.DÖNEM 3.SINIFLAR     GEZİ PROGRAMI
SIRA NO
GEZİ YERİ
GEZİ TARİHİ
1
SAĞLIK OCAĞI
09.10.2012-SALI
2
HAYVANAT BAHÇESİ
11.12.2012-SALI
3
BELEDİYE TESİSLERİ VE OKYAY FABRİKASI
08.01.2013-SALI
4
NUSRET MAYIN GEMİSİ
18.03.2013-PAZARTESİ
5
SEMT PAZARI
11.04.2013-PERŞEMBE
6
HUZUREVİ
30.04.2012-SALI
7
MÜZE
23.05.2013-PERŞEMBE
8
PİKNİK
29.05.2013-PERŞEMBE
10- Okuma hızlarının artırılması ile doğru, güzel ve işlek bir yazı kazandırmak  için izlenecek yol ve yöntemler
Ayşe ÖZEL; özellikle Türkçe dersi başta  olmak üzere bütün derslerde dikte çalışmasına yer verilmesinin çok yararlı olacağını belirtmiştir. Dikte çalışmasıyla birlikte öğrencilerin duyduklarını, sözlü olarak söylenileni doğru olarak yazma becerilerinin gelişeceğini, işlek bir el yazısı kazanacaklarını, bu sınıfın uygulaması gereken yazım kurallarını uygulama olanağı kazanacaklarını vurguladı. Okuma hızlarının artırılması için de Türkçe dersinin en az bir ders saatini,Serbest etkinlikler dersinin 2 ders saatini okumaya ayırmanın yararlı olacağını, tüm derslerde okunacak yerlerin öğrencilerce okunmasına ortam sağlanmasının, diğer öğrencilerin okunanı izleme becerilerinin de bu etkinliklerde kazandırılabileceğini vurguladı.Güzel yazı yazmaya karşı istek uyandırmak, diğer öğrencileri de motive etmek için iyi örneklerin sınıf panolarına asılmasının yararlı olacağını belirtti.
11-Sınıf kitaplıklarının zenginleştirilmesi.
           Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Her öğretmeninin kendi sınıfında bir sınıf kitaplığı oluşturması ve bu kitaplığın zenginleştirmesi gerektiğini söyledi.
Havva KAYA: Okuma alışkanlığının kazandırılması için Cuma günleri serbest etkinlikler dersini okuma saati olarak uygulayalım dedi.
Temel GÖVCE:Okuma alışkanlığının kazandırılması için renkli, görsel öğelerin daha fazla olduğu, okumaya karşı ilgi ve istek uyandıracak, yazı puntoları sınıf seviyesine uygun hazırlanmış kitapları kullanmanın faydalı olacağını  belirtti.Okuma alışkanlığının kazandırılmasında veli desteğinin de alınmasını, velinin de evde kitap okuyarak çocuğuna örnek olması gerektiğini söyledi.
12-Sınıf içi köşelerin, pano ve grafiklerin düzenlenmesi.
           Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Sınıfta yer alan mevsim şeridi, tema köşeleri, grafikler vb alanları sürekli güncel tutmalı, öğrencilerin hazırlamasına özen göstermeliyiz çalışma sonunda kullanılıp işi biten aracı kaldırmalıyız dedi.
         
13.Öğrenci kılık kıyafetleri, temizlik, beslenme durumu
         Ayşe ÖZEL: Temizlik ve beslenme  konularına dikkat edilmesi gerektiğini söyleyerek veli toplantılarında bunu dile getirerek velilerin gerekli önlemi almasını sağlamamız gerektiğini vurguladı.
         Havva KAYA: Kız ve erkek çocuklarının saçları temiz, taralı, çoraplarını giymiş, kıyafetlerinin temiz, ayakkabıların boyalı olmasına çalışıldığını, okula tertipsiz ve düzensiz gelen öğrencilerin velilerinin okula çağırılmaları ile bu tip sorunların giderileceğini  belirtti.
Temel GÖVCE :Öğrencilere temizlik alışkanlığının benimsetilmesi amacı ile temizlik kuralları uygulamalı olarak öğretilip sık sık hatırlatılması gerektiği,öğrencilerin sık sık temizlik kontrolünden geçirilmesi gerektiği,sınıf temizliği için son dersin son 5 dk.sının temizliğe ayrılması gerektiği,sınıflarda öğrencilere nöbet görevi verilmesi gerektiğini söyledi.
  14-Öğrenci devam-devamsızlık durumu
Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Öğrenci başarısının temel şartlarından birinin de okula devamdır. Devamsızlık durumunda idarenin ve velinin mutlaka bilgilendirilmesi gerekir.
            Temel GÖVCE: İlköğretim okullarına devamın zorunlu olduğunu hatırlattı. Öğrenci velisinin çocuğunun okula devamını sağlamakla yükümlü olduğunu hatırlattı. Okula geç gelmeyi veya izinsiz olarak sınıftan ya da okuldan ayrılmayı alışkanlık hâline getiren öğrencilerin durumu idareye ve veliye mutlaka bildirilmelidir. Bunu önlemek için gerekli önlemlerin alınması gerektiğini vurguladı.
15-Veli toplantıları
               Havva KAYA: Her dönem iki defa veli toplantısı yapıyoruz. Bu toplantılarda öğrenciler hakkında bilgi alır veliye bilgi veririz. Yani öğrenci başarısını etkileyen sebeplerden biri de veliler ise onları tanımalı ve yönlendirmeye özen göstermeliyiz dedi. Veli toplantılarında öğrenci ile ilgili her türlü yardım ve desteği veliye vermeli gerekli gördüğümüzde onlardan almalıyız dedi.
              Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Veli toplantılarında gerekli tutanak ve imza listelerini hazırlamayı unutmayalım dedi.
             Veli toplantı tarihlerinin aşağıdaki şekilde yapılmasını  3/C Sınıf Öğretmeni Temel GÖVCE  önerdi. Diğer öğretmenlerde bunun uygun olacağı yönünde görüş bildirdiler.
VELİ TOPLANTI TARİHLERİ
Toplantı No
             Tarihi
1
Mart ayının  2. haftası
                      2                        Yıl sonu     Mayıs ayının 2. Haftası
16- Serbest etkinlikler dersi
3/C Sınıf Öğretmeni Temel GÖVCE     serbest etkinliklerin amacının; öğretici ve eğlendirici uygulamalar    yoluyla öğrencilerin okulu daha çok sevmelerini, bir aile ortamı gibi benimsemelerini, okulda kendilerini rahat ifade edebilmelerini, güvende hissetmelerini, daha mutlu olmalarını sağlamak, diğer öğrencilerle etkileşimlerini artırarak sosyalleşmelerine yardımcı olmak, zihinsel, fiziksel, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sağlamaktır.Serbest etkinlik saatinde uygulanacak etkinlikler yoluyla öğretmenler öğrencilerinin yeteneklerini ortaya çıkarabilecek ortamlar düzenlerken öğrenciler kendilerini tanıma imkanı elde edeceklerdir. Öğrencilerin serbest etkinlik saatlerinde sosyal paylaşımın yanı sıra, dostluk, arkadaşlık, yardımseverlik, adalet, sorumluluk, sevgi, sabır gibi değerleri de kazanmalarına özen gösterilmesi gerektiğini belirtti.
MART
NİSAN
MAYIS
HAZİRAN
1.DERS
Güzel konuşma ve yazma
Güzel konuşma ve yazma
Güzel konuşma ve yazma
Güzel konuşma ve yazma
2.DERS
Gezi gözlem
Gezi gözlem
Gezi gözlem
Oyun
3.DERS
Rehberlik/Sosyal etkinlik
Rehberlik/Sosyal etkinlik
Rehberlik/Sosyal etkinlik
Rehberlik/Sosyal etkinlik
4.DERS
Kitap okuma
Kitap okuma
Kitap okuma
Kitap okuma
5.DERS
Kitap okuma
Kitap okuma
Kitap okuma
Kitap okuma
17- Kapanış
Müdür Yardımcımız LOKMAN PEKER: Başarılı bir eğitim-öğretim dönemi geçirilmesi” dilekleriyle toplantıya son verilmiştir.
                                                               
       Havva KAYA                                           Ayşe ÖZEL                                         Temel GÖVCE
3/A SINIF ÖĞRETMENİ                     3/B SINIF ÖĞRETMENİ                  3/C SINIF ÖĞRETMENİ
     Sebiha YILDIRIM                                                                                   Lokman PEKER                       
        Rehber Öğretmeni                                                                            Müdür Yardımcısı                         
 
  OLUR
          18. 02. 2013
             Rıza Nur FENK
Okul Müdürü
EK: 2
PROJE  ÇALIŞMALARINI  DEĞERLENDİRME  KRİTERLERİ
Grup adı:…………………………        Projenin adı:………………………………     Sınıf:……………
Aşağıda yer alan ifadeleri projenin bütününü dikkate alarak doldurunuz . Proje ölçütlerinin çok azı gerçekleştirilmişse 1'i, kısmen gerçekleştirilmişse 2’yi, çoğu gerçekleştirilmişse 3'ü ve tamamı gerçekleştirilmişse 4'ü işaretleyiniz.
ÖLÇÜTLER
1
2
3
4

Proje Hazırlama Süreci

1. Amaca uygun plân yapma

2. Grup üyelerinin görevlerini belirleme

3. Farklı kaynaklardan bilgi toplama

4. Projeyi plâna göre gerçekleştirme

İçerik

5. Ünite kazanımlarını projede kullanma

6. Projeden beklenenleri gerçekleştirme

7. Özgün özelliklere sahip bir ürün ortaya koyma

    8. Proje konusunu yaşamla ilişkilendirme


Rapor Yazma

9. Düzgün, akıcı ve anlaşılır bir dille yazma

10. Türkçe yazım kurallarına uyma

11. Rapor yazma aşamalarına dikkat etme

12. Raporu düzenli ve temiz hazırlama

Sunum Yapma

13. Düzgün, akıcı bir Türkçe ile konuşma

14. Proje sürecinde yapılanları anlatma

15. Projeyi ilgi çekici bir biçimde sunma

16. Sunuyu verilen sürede tamamlama

17. Sorulara cevap verebilme

18. Yaptığı çalışmadan sonuçlara ulaşma

19. Vardığı sonuçlara uygun önerilerde bulunma


 Bu değerlendirme ölçeğinden öğrenciler en çok 76 puan alabilirler. Öğrencinin aldığı puanın 76 üzerinden yüzdesi hesaplanacaktır.
 
PERFORMANS GÖREVİ DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ
PERFORMANS GÖREVİNİN ADI :
Öğrencinin Adı Soyadı               :
ÖLÇÜTLER
YETERLİK DÜZEYİ
5
4
3
2
1
1. Ödeve uygun çalışma planı yapma
2. Farklı bilgi kaynakları kullanarak bilgi ve veri toplama ( internet, ansiklopedi, kaynak kitap, dergi…)
3. Kullandığı yazı ve görselleri birbiriyle ilişkilendirme
4. Yeterli zaman ve emek harcama
5. Etkili bir sunum yapma
6. Kullandığı resim, fotoğraflarla çalışmasına görsellik kazandırma
7. Elde edilen bilgilerden günlük hayatla ilgili çıkarımlarda bulunma
8. Ödevi yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine uyarak, temiz ve düzenli hazırlama
9. Verilen konuyu seviyesine uygun açıklama
10. Ödevini zamanında teslim etme
ALDIĞI NOT
5. MÜKEMMEL  4. YETERLİ 3. KABUL EDİLEBİLİR 2. GELİŞTİRMELİ 1. YETERLİ DEĞİL
HESAPLAMA : ( ALDIĞI TOPLAM PUAN : ALABİLECEĞİ EN YÜKSEK PUAN ) X 100

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı